15.07.2014

CEL 1 - FIGURA

Tak jak wspomniałam wcześniej chciałabym stracić parę centymetrów w pasie i udach. Wiem, że nie mam strasznej figury, ale nie jestem z niej w pełni usatysfakcjonowana i zgubienie kilku kilogramów jest moim celem na najbliższą (lub dalszą) przyszłość. 

Obecnie ważę ok. 58 kg i mam 170 cm wzrostu.
Moja figura zbliżona jest do typu gruszki (szersze biodra, mały biust). 

Tak prezentuje się obecnie.




Od 2 tygodni ćwiczę program Jillian Michaels Ripped in 30. Staram się wykonywać ćwiczenia 5 razy w tygodniu. Nie jestem na żadnej diecie, po prostu próbuje nie jeść (lub ograniczyć) słodyczy, napojów gazowanych i fast foodów. Do mojego menu wprowadziłam też więcej warzyw i owoców.
Mam nadzieję, że może za kilka tygodni zobaczę efekty mojej pracy nad sobą :)

Trzymajcie za mnie kciuki :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz