13.08.2014

BUFFALO SKULL


t-shirt - diverse
shorts / szorty - c&a
bag / torba - stradivarius
sandals / sandały - bershka
bracelets / bransoletki - parfois

Niestety dziś pogoda znacznie pogorszyła się. U mnie za oknem właśnie pada deszcz, a ja przyrzuciłam na siebie cieplejszy sweter. Ale jeszcze w niedzielę letnia aura nas rozpieszczała. Wtedy to z przyjemnością poszłam na spacer do lasu. Na tę 'okazję' wybrałam, chyba najwygodniejszy na świecie zestaw, czyli jeansowe szorty i t-shirt. Do tego założyłam sandały (moje wygodne skórzane buty służą mi już trzeci rok) i małą torbę-worek, która pomieściła buteleczkę wody i zbożowego batonika na przekąskę :)
W mojej szafie dominują proste, klasyczne t-shirty w spokojnych kolorach. Jednak koszulka, którą mam na sobie, od razu wpadła mi w oko. Kupiłam ją z myślą założenia latem, do niezobowiązujących zestawów. Zabawny motyw bawolej czaszki i indiańskiego łapacza snów świetnie nadaje się na co dzień. 


 



Co sądzicie o takim luźnym zestawie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz