13.07.2014

CZEŚĆ, MAM NA IMIĘ MILENA...

O mnie
Imię/ Name: Milena

Adres/ Address: Łódź, Poland
Wiek/ Age: 24 lata
Wykształcenie/ Education: UŁ, University of Lodz

Kontakt/ Contact: milla246@wp.pl

O blogu

Tak po prostu, nadszedł taki dzień w którym poczułam, że potrzebuje jakiejś zmiany. Chce zrobić coś, żeby w końcu spojrzeć w lustro i pomyśleć "świetnie wyglądasz, tak trzymaj". Nie jestem osobom która zamartwia się całe dnie swoim wyglądem, czy ma jakieś większe kompleksy w tej kwestii, ale chyba większość z nas chce dobrze czuć się w swojej skórze. Oczywiście ważne nie jest tylko piękno zewnętrzne, lecz także duchowa harmonia, spełnienie w życiu czy realizacja swoich marzeń. Myślę jednak, że zadbanie o siebie jeszcze nikomu nie zaszkodziło i może przynieść pozytywne skutki dla naszego organizmu, zdrowia czy samopoczucia.

Mój styl
Jest prosty i klasyczny. Wybieram przede wszystkim sprawdzone fasony i spokojne kolory. Nie jestem trendsetterką - dlatego  nie prezentuje radykalnych i odważnych outfitów. Niektórym może się to wydawać nudne, ale taka właśnie jestem i nie mam zamiaru zmieniać się na potrzeby tej strony. Mam nadzieję, że części z Was moje stylizacje przypadną jednak do gustu :). Pamiętajcie, również o tym, że w danej chwili coś może nam się podobać, a za kilka miesięcy pomyślimy 'o nie jak ja mogłam tak wyglądać' (skąd ja to znam ;) ).

Inspiruje się głównie stylem gwiazd, zagranicznymi bloggerkami ale też dziewczynami zauważonymi na ulicy, a także wystawami sklepowymi. Nie przeszkadza mi to, że czasem wyglądam podobnie do manekina w galerii handlowej. Wolę ubierać się zgodnie z własnymi upodobaniami, niż na siłę przebierać w niepasujące mi stroje.
Pamiętajcie też, że nie uważam się za eksperta w dziedzinie mody, a na blogu umieszczam tylko własne spostrzeżenia i porady które sprawdziły się u mnie:)

Ulubione kolory
Biały, czarny, szary, beżowy.

Ulubione sklepy
Sieciówki: H&M, Reserved, Stradivarius, Mango.


Dlaczego blog nazywa się white and grey
Miało być white and black (od moich ulubionych kolorów) ale że ta nazwa była już zajęta więc powstało white and grey :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz