13.07.2014

LET'S START


Założenie bloga ma być dla mnie batem nad głową. Co to znaczy? Pomyślałam, że jeśli zobowiąże się pokazywać tutaj efekty moich postanowień to będzie to dla mnie świetna motywacją. Chciałabym pokazać Wam i sobie, że można coś zrobić w swoim życiu. Ruszyć tyłek z kanapy i podjąć jakieś działania. Czy one przyniosą skutki? Zobaczymy, ale najważniejsze aby nie siedzieć biernie i czekać na cud. 

Ostatnio na rynku dostępnych jest bardzo wiele poradników o zmianie stylu życia na lepsze. Gwiazdy i gwiazdeczki, trenerzy fitness, dietetycy czy doradcy personalni (i wszyscy inni który napisali swoje książki w tym temacie) przekonują nas na każdym kroku, że wystarczy parę tygodni aby zmienić swoje życie. Postanowiłam to sprawdzić na sobie. Ja, osoba która ostatnio ze sportem miała do czynienia na w-f'ie i nigdy nie liczyła kalorii, chciałabym zmienić nieco swoje nawyki i przekonać się czy połknę bakcyla do tak ostatnio popularnego i lansowanego w mediach,  zdrowego stylu życia.

Mam nadzieję, ze będziecie ze mną i może razem spróbujemy coś zmienić w swoim życiu!

1   2   3 ... take action 
Cele:
1. Ten na którym skupiam się chyba najbardziej to zrzucić parę kilogramów i poprawić kondycję.
2. Chcę zmienić fryzurę - zapuszczałam włosy, zapuszczałam i zapuszczałam (urosły do pasa) i nie wiem co z nimi dalej zrobić więc w końcu postanowiła, że je zetnę.
3.Chce regularnie dbać o moje ciało - koniec z wymówkami typu 'jestem taka śpiąca, jutro już na pewno wklepię ten balsam w całe ciało' albo 'założę jutro długie spodnie bo nie chce mi się wydepilować nóg' lub 'na kremie pod oczy napisali żeby stosować go regularnie, czyli co trzy dni tez może być'
4.Być konsekwentną w swoim stylu - czy Wy też macie w swojej szafie ubrania których nigdy nie włożyłyście bo źle się w nich czujecie ale kupiłyście je bo są modne albo bo może kiedyś się przydadzą. Dość z tym! Żadne to odkrycie Ameryki, ale wole nabyć dwie fajne rzeczy które na pewno założę niż 10 niepotrzebnych szmat.
+ kilkanaście celi pobocznych (pić więcej wody, zapuścić zdrowe paznokcie, wykorzystać wszystkie odżywki do końca itp, itd ;) )

Motywacja:
Chcę świetnie wyglądać, dobrze się czuć, żyć pełnią życia i realizować swoje pomysły. Motywacji nikt nie wbije nam na siłę do głowy, nawet najmądrzejsze słowa nas nie przekonają jeśli sami tego nie chcemy. Więc gdy tylko to poczujecie w sobie działajcie natychmiast,  póki nie ominie was zapał!
Pamiętajcie, mamy tylko jedno życie i to od nas samych zależy jak będzie wyglądać. 

Moc pozytywnej energii i działajcie :)))

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz